sunnuntai 30. lokakuuta 2011

Sunnuntai. What a bitch...

Heräsin aamulla hyvään tunteeseen "Ah, oon sentään kotona". En kuitenkaan ollu, hetken ajan vitutti.



Parin tunnin valveunien jälkeen ensimmäinen osa korjaussarjasta, ananas light-siideri ja rööki. Sitä seurasi toinen sokeri-siideri ja rööki. Sit rööki. Sit viel yks rööki. Ja kommentti "sä kyl poltat paljon" Hetkellisen aivoissa käydyn älä sä rupee mulle-fiiliksen jälkeen aamupajautukset. Iski melkosesti! Tunti silkkaa koomailua ja ajatuksia. Tunnissa tuli käytyä läpi vähintäänkin koko elämä, kaikki mahdolliset juonenkäänteet jne.!

Ruokahimot pakottivat lähtemään kotia kohti.

Kävellessäni kotiin aivot veti ylikierroksia ja laatoitukset liikkuivat, hirveä tuuli lisäsi outoa oloa. Kotona odotti yli-innokas koira, mekkaloiva kissa ja ne vitun tiskit.



Mekosta ulos, tuulihousut repaleisten sukkisten päälle, rotsi päälle ja mars koiran kaa ulos.

Pitkähkö terapiapuhelu ystävättärelle, oon edelleen elossa. Olo kertoi muuta. ONNEKSI on pizzeria lähellä. Ihme flashbackeja eiliseltä, joo, koulutin koiraa, kerroin hassuja sattumuksiani, olin hame päällä. Perus.

Perus. Perus. Perus. Perus. Perus. Perus. Perus. Perus. Perus.

Nyt kotona kuuntelen rauhottavia biisejä, tupakoin liikaa tuulihousuissani ja venaan, millon uskaltaa ottaa unilääkkeen.

Tää on mun sunnuntai, mites sun?

Terv. nimim. "radalla käynyt-84"

ps. Mitä eilen tapahtu??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti