perjantai 25. toukokuuta 2012

Sex and the city HAHHAH

Hei! Aattelin kirjottaa hassun blogin, kaikki ainekset on tossa ranskalaisten viivojen takana, mut nyt ei vaan kyenny. In your face, ugly people!


 Kauko veti semmoset fb-raivarit, että mun chat täris. Se käytti kaikki maholliset caps lockit, huutomerkit ja voimasanat tehostaakseen sanomaansa: "MITÄ VITTUA ME KAKS OIKEESTI HYVÄÄ NAISTA KÄYTETÄÄN PÄIVÄMME POHTIAKSEMME MIEHIÄ JA MIETTIESSÄMME KUINKA PALVELLA NIITÄ PAREMMIN?? OIKEESTI OON NIIIIN KYLLÄSTYNYT TÄHÄN PASKAAN!"
Perään syväanalyysit tyypista ja J-manista.
Pisti hiljaseks, pakko myöntää.

Olkoon tää bloggaus viimeinen Sinkkuelämää-henkinen "if men were purses"-kirjoitus, jonka jälkeen ette vaan tuu kuulemaan Ekin seksielämästä. Koska sielläpäin on tappavan tasasta!

Lasketaas vähän; mä ja Masa styylattiin joku neljä vuotta, erottiin virallisesti joskus 2007, sit sen jälkeen duunattiin  about vuos koska kuka nyt oikeesti eroo kertaheitolla. Eli oon ollut sinkkuna joku neljä-viis vuotta. Vaik khamoon, onhan täs ollu kaikennäkösiä epeleitä, mut Mr. Right piileskelee jossain merten takana eli olen vanhapiika.

Systeri täytti rapeahkot 30. Oh dear. Mä tuun perässä, mut semmosta etanavauhtia, et ei mua kande venaa.
Mitä ihmettä?? Miehistä piti puhua! Juu! Olen expertti näissä asioissa; joskus jopa hajotan avioliiton.
Mutta joo, piti kysymäni, onks sitä silloin tosi liian pahasti sinkkuuntunut ja epätoivoinen, kun parasta, mitä mies tekee hyväkseni on aamuneljän soitto, vonkaus luokseen ja minähän menen? Vai pitäiskö vaatia parempaa? Ai miten?

Ja eihän mua oo tässä kohdeltu huonosti. Ei. Liian usein näissä tilanteissa ystävät antaa tukea tyyliin: "OMG mikä sika. Tapetaan se." Ja sit eletäänkin lynkkausfiiliksellä seuraavat kolme vuotta koska miehet. MIEHET. Ja se on epäreilua.
Itseasiassa nyt kaikki on paskaa. Mä oon lopettanut röökinpolton, menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä ja oikeestaan ihan kaikki voi haistaa paskan! VETÄKÄÄ KÄTEENNE

Mä kyllä menin hyvillä mielin, oli superpäivä etc, mut oikeesti? Totako tässä nyt vittu pitäis kattella? Itehän mä se idiootti oon, ja onneks jos jotain tässä maailmassa voi muuttaa, niin on se oma ittensä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti