lauantai 26. tammikuuta 2013

ERINomaista (toim. huom. ei tällasia otsikoita hei sit enempää)

Erin vetää Cheekin biisin ja multa viimeisetkin katu-uskottavuuden rippeet, koska oon soittanu tota nyt repeatilla naapureiden, mutta ennen kaikkea itseni iloks nooooh, jokusen kerran. Vitsit mä diggaan ton naisen ääntä, johtuen varmaan siitä, että oon itsekin jäätävä narisijahonottaja.



Ei mul muuta.
Tai no ois, mut menis vittuiluks.

Sillä aikaa voitte miettiä vaik mitä tänne jää, kun mä lähden täältä.

Heippodej!

T. Kauko

5 kommenttia:

  1. Silloin joskus 90-luvun lopulla, kun Tavastia oli tarunhohtoinen ja menin sinne ekan kerran nimi listalla, oli kyseessä Nylon Beatin Valehtelija-levyn julkkaribileet. Ai satanic warlord että Erin olikin kuuma siihen aikaan! Voi se olla vieläkin, en tiedä. En tuhlaa mielenterveyden rippeitä Vain Elämäähään, varsinkaan johonkin Cheekin biisiin, joten luotan sun sanaan. Eimuutakiitoshei.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. erin on kuuma! kuumempi ku jonna! toiset tykkää muhkummasta <3

      kauko

      Poista
  2. Erin vetää ton kyllä ihan mieltsin hyvin! Ihokarvat nousee pystyyn tossa yhdessä kohtaa!
    Katu-uskottavuutta mulla ei ole ollutkaan, koska en varmaan koskaan ole kuullut sitä alkuperäistä versiota.

    VastaaPoista
  3. Ps. Toi tyyppi, joka on ton videon tehnyt, ei kyllä tiedä mitä tossa biisissä oikeasti lauletaan. "Vien taas kenetkin sinne minne tahdon", what?!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voihan kyse olla ton cheekin pettämättömistä riimeistäkin ;)
      vaan en mäkään oo tainnut alkuperäistä kuulla, vaikka suomirapismin kannattaja olenkin.

      kauko

      Poista