keskiviikko 15. toukokuuta 2013

OH WAYOOO, YEAH YEAH!

Jep. Olen virallisesti täys kalkkis.

Yritin aamukahvin lomassa katsoa vähän aikaa musateeveetä, mut ei tuu kesää. Hirvee rytke ja sellanen välke, että muutaman videon jälkeen epileptisen kohtauksen riski on kasvanut 70%:a. Will I Am. Mitä hittoa toikin on olevinaan? Eiks Williamit voi vaan olla Williameja ilman kysymysmerkkiä? Kaitpa sitä itekin on käynyt sen eksistentialistisen kriisin läpi.

Toinen juttu mitä mä näin tällä viikolla oli nää autojen voivittu irtoripset. Jep. Irtoripset. Autolla. Mitä? Miksi? Oon mä nähnyt kerran aiemminkin, mutta silloin olin varmaan edellämainitun e.kriisin pyörteissä, etten jaksanut ihmetellä mitään ympärillä tapahtuvaa.

Ne tekee autosta söpön ja inhimillistää sen. Aha. Joo. Mä meenkin heti tästä laittaa mun Jopon polkimiin ballerinat. Undulaatit.

Kuunnellaaks joku biisi pitkästä aikaa? JOO! Mikä ois kiva? Kaija Koon renkutus pittää saaha pois!

Nyt mä tiiän! Törkeen hyvä! OH WAYOOO, YEAH YEAH!




t. Kauko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti