torstai 5. huhtikuuta 2012

Vitutti vahvasti

Arvatkaa mitä? Oikeesti iski semmonen vitutus ettei mikään Bluesin jo valmiiks hävitty taisto olis sitä voinut pelastaa. Olin ihan fb-kuningatar hassuilla kommenteillani, bloggasin Kaukosta rakkaus-faktat kehiin ja maksoin pikkusiskolle velkoja pois (enää 150€ jäljellä!) eli kaiken järjen mukaan oisin ihan ok kaveri? No. Mä vihaan aika ajoin itteäni siihen malliin, et älkää edes tulko kertomaan "Ai, no mut sä oot aina niin ilonen!"-juttuja Enhän oo! Ja teitä kertojiakin voisi vetää turpaan ja sit potea morkkista vetämällä itteäni turpaan.. Sillon ku ansaitsis kohteliaisuudet ja olantaputukset, ni varuiks sitä muistuttaa kaikkia siitä vuonna 2001 mogatusta parrujahdista, jolloin teki ehkä ja kaiketi jotain hölmöä siinä määrin, että vielä kymmenen vuotta jälkeenpäin ansaitsee itseruoskintaa mustan silmän tasoisesti.

Tänään vihasin itteäni ja kaikkea siihen mallin et menin keinumaan. Oikeesti? Joo. Mun ois kai pitäny vetää lärvit, mut aamulla otetut kolme Antabusta oli sitä mieltä ettei. Koiran kaa lenkillä käveltiin Päivänkehrän kentän ohi, huomattiin siinä keinut, sit vaan sovittelin ahterini siihen punaseen muovilautaan, nappasin ketjuista kiinni ja annoin palaa. Radiossa soi A.W: Rehab ja mä otin lisää vauhtia! Aika vitun mahtavaa!

Silti, tänään vitutti aika huolella, huomenna töihin varuiks vähän skitsolla asenteella mut oikeesti; mä vastasin tyypin sähköpostiin niin hassusti, et te melkein toivoisitte olevanne tyyppi!

2 kommenttia:

  1. en tiedä mitä kommentoisi

    VastaaPoista
  2. silloin onkin parasta olla hiljaa. kai..? -eki-mies. eiku nainen!

    VastaaPoista