perjantai 1. kesäkuuta 2012

WWW.POSITIIVISETVITUNÄPÄRÄT.FI

Ehkä tää on jotain ainutkertasta, joka on syytä jakaa kanssanne. Faija meinaan soittelee vähän väliä kysellen sähköpostin tuotoksia ja meinaa just lopettaa puhelun, koska asiaa ei enää oo. Sit se haukotukseen naamioiden tajuu kysyä, kuinka lemmikit voi. Tiiättekste niitä puheluiden venyttämisiä, koska ei malttais lopettaa?
Sillä ois ehkä kaikkee diippiäkin sydämellään, mut niistä ei puhuta. Ikinä.

Ja just kun on selviytynyt perheövereistä, laittaa isosisko viestiä koska siskonpojalla on syndet, se tarvii kaikkee, mut eniten näitä siskon listaamia asioita.
Mä kyl arvostan vanhempia, jotka päättää lastensa lahjat yksinkertaisesti, koska sillon voi vaan marssia HooEtÄmmälle ja tiuskia myyjälle koska kahenkymppin housut ei täytä MINUN laatukriteerejä, ja ne lapsiduunarit Kiinassa voi itkeä itsekseen ja olla tyytyväisiä osinkoonsa koska minulla on oikeus! Koska silloin voi jättää aivonsa narikkaan ja keskittyä elämiseen. Which means...?

Nyt muuten eletään menkkoja. Wink wink! Nyt ei kantsi pokailla mua, koska turpaan tulee!
Nyt kans eletään niitä aikoja, jolloin ois kiva, et tos vierellä ois joku, koska oksentelusta on tullut tapa. Syrän.

Hyh, nyt skippaan kaikki tunteelliset aatokset niiden hautausmaalle ja jatkan kurjaa omaa eloani.
Hyvä minä. Hihhihhihhiiii..


Mitä mun nyt piti tässä sanoa, et joskus on tosi paska fiiilis, sit sen vaan elää ja tuumaa, et katellaan huomen uudestaan! Aina kaikki ei jaksa kattoa huomiseen, mut kyl  sen kokeneena suosittelen.

Mä kuulostan nyt joltain positiivisäpärät.fi-sivustolta, mut oikeesti sillon ku on paskin mahollinen fiilis ni joku soittaa, höpöttelee omansa ja päivä on pelastettu. Ja itsetuhosten tyyppien kohdalla jo päivä on vuosisata!

STAYING ALIVE!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti