torstai 16. helmikuuta 2012

Ikävä

Aah, mitä tänne pitäis kirjottaa?? Kuluneesta päivästä ja lemmikeistä häh ja täh? Siis pitäiskö avautua tunteistaan?! WHAAAT!

Tänään on tullut semmosia päällimmäisiä tunteita kehiin kuin ikävä, suru, ilo, onni ja kiitollisuus. Luojan kiitos, nuo kaikki tuntemukset voi purkaa ystävämme Youtuben kautta. Eka vähän Lanaa, sit Arkkia, ehkä hieman Moody Bluussia, Toria ja jotain Olari-räppiä, vaikka SLT:tä. Lopuks vielä Portisheadia, any complains?

Millähän just tänään tuli mieleen se hetki, jona mulla oli vihreä neule, lila pipo ja farkut jalassa ja olin just palannut ekalta katkolta, tikit ranteissa ja vierailin yhdellä tyypillä suunnitellen mielessäni pienen oman loman duunista? Ja sit tulee soitto, et palaa äkkiä tänne työmaalle. Nyt joku on kuollu.
 Tai se kun otin henkistä matsia broidin kanssa baarissa jonain arki-iltana, olin varma et voitto tuli, menin aamulla töihin päänsärkyineni, nillitin mutsille puhelimessa broidin paskamaisuutta darrakyyneleet silmissä vaan oppiakseni sen veljen kuolleen. Rip eno. Silloin vitutti töissä, niinku sillä tavoin pahasti, ettei mikään auttanut.
 Tai se, että nyt istun sohvalla ja tunnen järjetöntä huonoutta? Mä oon kohta spiidannut niin huolella teille, että kaverit vähenee vähintään!
 Nyt kerran ku oon ton ikävän tunnistanut ja omaksunut, aion sitä käyttää. Ikävöin varuiks kaikkea: sitä Kuittarin koulun vierellä toteutettua salatupakointia, josta jäätiin fakkiin Äärimaalle, sitä pakollista keittiövuoroa Norjassa, jossa Franz esitti keittiöharjaantuneisuuttaan kippaamalla kiehuvat vedet käsilleen, sitä noloa hetkeä, kun en tiennyt mille puolelle salia mennä Hare Krishna-kokoontumisessa Lontoossa, sitä onnistumisen tunnetta seuraten liftauskyydin hankkimisesta Konnevedeltä Suolahteen, sitä lämmön tunnetta, ku tyyppi halus makaa ihan vierekkäin; ei pää toisen sylissä.
 Onpas iso ikävä, emmä ees tajunnu..

Ah, oisko mun rakas ystävä, Tuben You, hereillä? Haluisko se komppaa mun ikävää ja ehkä helpottaa sitä?


 Huh, olihan se hereillä! Samoin kun on noi naapurin lapset juoksevine jalkoineen. TÖMPS TÖMPS! Note to self: treenaa huomenna laulua, noilla naapureilla ei oo mitään vastaansanomista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti