keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Luminillailu vol.2, olen mummo vol.4895

Eikä tää liity MILLÄÄN lumeen. Hahhah!

Liittyy siihen, minkä naiset ymmärtänee paremmin kuin miehet. Tai mikäs mä oon arvioimaan, veikkauksia on paljon.

Laskin itselleni hyväntuoksuisen kylvyn, asettelin musat kehiin, laskin tasan kuinka monta röökiä menee, laitoin jopa kynttilän palamaan! Perfecto.

Äh, sit päätti kissa käydä paskalla ja se haju pilas kaiken, koska kissojen vessat on aina lähellä ihmisten vessoja.
SLLLHHHUUURP! sano vesi ja "Vmp!" sano emäntä ja mitä sano kissa?? EI MITÄÄN.

Se meni nukkumaan.

Vittu, oon elänyt just noin paskamaisesti käyttäytyen koko aikuisikäni; ehkäpä ens elämässä oon kissa.


Tähän väliin sais laittaa jonku iki-ihanan kissavideon tai kuvan, mut en salee laita. Kissat on kusipäitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti