maanantai 19. maaliskuuta 2012

I've got the POWER!

Terveiset täältä tuskan ja hien sävyttämästä maanantai-illasta!

Paskat täältä mitään angstia tule, saatanan hyvä boogie, en valita. Kerrankin..
Juuri saavuin UIMAHALLISTA. Niin, kävin ihan itsekseni uimassa, koska eilen ennen nukkumaanmenoa sain vankan näyn, joka johdatti minut läpi ankean Espoon muiden mummojen sekaan. Hallelujah!
Päätin vetää 45 minuuttia samaan syssyyn, tuntiin veny, mikä nyt lienee hyvä asia? On se parempi kuin se entinen meno "No mä juon vaan pari" joka sittemmin venyi n. 2,5 promilleen, huippujatkoihin, heräämiseen ties missä ja ainaiseen NEVER AGAIN-hokemaan.
Vielä kun jääkaapissa odottelee eilen yöllä kokattu uunilohi ja punajuuri-riisi niin aijjai. Perustan niinku ihan just oman lahkon ja ryhdyn Suureksi, mutta Fitiksi Johtajaksi.

Viikonloppu meni ilman Pyhää Patea, mutta vahvasti alkohuuruisissa merkeissä. Lähiöbaarissa, that is. Joko noi mun uudet mielialalääkkeet toimii oikeesti TAI sit on hieno viikonloppu takana. Okei, Blues olis voinut pelata vähän paremmin ja mä olisin voinut jättää hakematta sen puolen kilon karkkisäkin kesken tupakkitauon. Toisaalta, Blues vie huomenna ja karkit jätin tiskille niin, että kaikki puliukot voivat niitä napsia. Eli edelleen Ekin valtakunnassa kaikki hyvin!
Semmonen projekti on kyllä testaamatta, että joku duuni-ilta laittais niin horopaidan, josta daisarit vaan tursuais ja meikkais ittensä halvahkon näköseks ja tsekkais kuinka tippipurkki vaan täyttyy ja vyöryy yli äyräidensä, vähän samaan tyyliin kun sieltä avonaisesta paidasta kurkkisi ryntäät. Vai vyöryisikö..? Kesäprojekti 2012.
Tosin eilinen minivuoro sunnuntaiverkkareissa ja meikittömänä toi oletpa sä hehkeä, ihan saaneen näköinen!-kommentteja, eli kattellahan tuota tasa-arvo-projektia.

Hahaa! Mistä tulikin mieleeni! Jostain syystä Kivenlahden perukoilla ei kuulunut radio kunnolla joten jäin kuuntelemaan takanani istuvaa nuorta paria. Ikää oli se about kasiluokalla ja suhteen taso: vakavahko. Näin olettaisin käsittämättömässä ihmistuntemuksessani ja parisuhdeasiantuntevaisuudessani.
Ennen dialogia on syytä mainita, että tarinan pimun nauru muistutti joko eläintarhan yöllisiä mysteeriääniä TAI se oli kopioitu Hauskoista Kotivideoista. Ja sitä naurua piisas. Seriously.

Tyttö: "Mitä sä tekisit, jos mä lihoisin 10kg?"
Poika: -Miten niin? Eihän siinä olis mitään, ei sitä varmaan edes huomais.
T: "Awww. No mitä jos lihoisin 20kg?"
P: -No et sä nyt siltikään olis lihava tai mitään. En mä tekis mitään.
T: "Nii et me oltais vielä yhessä?"
P: -Höh! Tietysti!

(Tässä kohtaa rupes todella kiinnostaa, vaikka mielessäni hoinkin "Poika-parka ja No she DIDN'T")

T: "No mitä jos mä yhtäkkiä lihoisin 30kg? Tai vaik 40kg?"
P: -Noo, sen nyt varmaan jo huomais, mut eihän siinä olis mitään. ...Kai..?
T: "Miten niin kai? Olisko vai ei?"
P: -No ei. Kai...
T: "Aha."

Hiljaisuus. Siihen loppu se mielipuolinen nauru.

Naiset pilaa kaiken! Hahhahahahaaaaa! Ehkäpä nuo kaks menee naimisiin ja käy ton saman keskustelun aina tasasin väliajoin. Tai sit niiden ei tarvitse, koska toi mimmi tulee kyllä muistuttamaan kundiaan siitä kalseasta maanantaisesta bussimatkasta, jona "SÄ HAUKUIT MUA LÄSKIKS, SIKA!!"

Kävin vielä eksyilemässä eräässäkin halpamarketissa kissanhiekkaa etsien. Tsekkasin jossain vaiheessa, että akkua riittää puhelimessa ja minut voidaan jäljittää, koska ei sitä reittiä ollut helpoksi tehty. Aa! Kissanhiekkaa tuolla horisontissa! No wait, nyt mä oon keskellä työkaluja! WTF?? TUOLLA! Ei, tässähän on sähköhammasharjoja ja terveyssiteitä.. Ha, kiinni jäit! EI! Olen keskellä wc-raikastimia ja naisten kesävaatteita JA NE KAIKKI ON TARJOUKSESSA!! AAAARRGH! Paniikista selvittyäni luikin ulos ja vannoin, etten koskaan palaa tuohon pahuuden sokkeloon. Kostoksi kävelin kotiin ties minkä tilpehöörin kanssa. Nokuolihalpaa :(

Oh my, nyt ei kai auta ku vetää superruoat naamariin ja ehkäpä käydä minikävelyllä. Huomenna tulee koira ni päästään taas riehumaan metsään. Siis juuri siihen metsään, josta terapeuttini kysyi: "No mut hei, jos sun tekee mieli vaan huutaa, ni mikset huuda siellä metsässä?" No ku en kehtaa...

Mä nyt jatkan mun natsista eli ryhtiliikettä, ei mulla oo aikaa tämmöseen skriivailuun! PITÄÄ LASKEA KALOREITA JA LIIKKUA KOKO AJAN!

Tasa-arvoisuuden kunniaks jotain tiukan klassista!



Yst. terv. Jani Sievinen



2 kommenttia:

  1. syön sun karkit huomenna jos pääsen liikkeelle tän vuotavan räkänokkani kans/niitä on enää jäljellä!

    Yst.terv. söin vain puolet siitä litran jätskipurkista eli mulla on oikeus sun karkkeihin

    ps.kukaan ei meikkaa sunnuntaina, EI KUKAAN! näytettiin molemmat näteiltä ja saaneilta ja vaikka miltä <3

    VastaaPoista
  2. Näytit upealta, as usual <3 Karkkia saa ja sitä pitää syödä pysyäkseen näin makeana mimminä! (voi luoja kuinka laimeeta....) Mä en meikkaa saatana huomennakaan! Vedän vuoron TORSTAIVERKKAREISSA!! (ne on samat ku sunnuntaiverkkarit, mutta päivä on eri) -EKI

    VastaaPoista