maanantai 31. lokakuuta 2011

Liskot, aion taistella

Huh! Selvisin! Olen oman itseni idoli! Työpäivästä nimittäin, en sodasta, syövästä, tulipalosta tai muustakaan isosta. Työpäivästä. Ja koska tänään alkaa minun viikonloppu, otan rennosti: tupakoin tuulihousuissani, syön nuudelit suoraan kattilasta ja ruokaröökin tumppaan nuudelinjämiin. Story of my life.

 Pitäis siivota, mut eei. Huomenna alkaa marraskuu, mikä tarkoittaa pimeää, kylmää ja koiran sisälle tuomaa kuraa. Pöly ei siis näy. Valitettavasti tiskiläjä näkyy hämärässäkin.. Ah, ja joulun odotusta! Ihanaa, kohta saa taas tehdä hirmuisasti töitä, kertoa ihmisille, mitä kannattaa ostaa, paketoida ostokset kauniisti, hymyillä päälle ja toivottaa oikein ihanaa joulua! Vaikka ei sitä tarkottaisikaan. Hihhih, valheet is the new black. (ja pomo jos luet tän, ni oon tosi uskottava!) Joutuukohan sitä kuuntelemaan Miljoonasateen "marraskuu"n keskiyöllä?

Hirveästi on tänään (taas) tullut pohdittua ihmissuhdeasioita, sisko menee naimisiin perjantaina, veli saa keväällä vauvan, kaikki lisääntyy tai on aikuisia, mut mä en kyl lähe tohon! Psykiatrin mukaan olen rakentanut suojamuurin ympärilleni; mielestäni olen vain fiksu.

Tänään olen tykännyt: bestis, bestiksen kämppämuuvsit, oman koiran käytös ulkomaailmassa, kivat asiakkaat ja kananuudelit leipäjuustolla.

Tänään en ole tykännyt: McDonald'sin ei-mitään-tajuava-työntekijä (kala ja kana on eri asia! niinku oikeesti!), oma apaattisuus, kaksi ongelmaista hammasta, tiskivuori ja palkkapäivä.

Täs oli Ekin maanantai, huomen on marraskuu. Mihin tää vuos katos?!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti