tiistai 1. marraskuuta 2011

Olari-Kallio



Muistilappujen saartamana olen laajentanut jo kännykän viestiluonnoksiin ja löytyyhän sieltä tekemistä tällekin päivälle, joten ei parane jäädä makaamaan. EIPÄ.
Heräsin kahdeksalta yhdeksän tunnin yöunien jäljiltä, Nescafet koneistoon ja pari nihkeetä leivänkäkkärää ja sit työn touhuun.. eiku wait.. Lepuutinkin vain hetken silmiäni heräten kolmen tunnin päästä Neil Youngin naristessa korvan juuressa. Nyt olen tunnin vältellyt To Do-listaani melko onnistuneesti: Olen hoitanut siitä vain yhden asian ja tätä kirjoittaessa sain sähköpostiini ilmoituksen, että näemmä toisenkin asian. Apua, olen luisumassa työnarkomaniaan. Tilanne vaatii siis kahvi- ja tupakkatauon. Tai ei tilanne vaadi. Minä vaadin. Sunnuntaina asun Kalliossa, olin sitten kahvilla tai en. Yritän haudata orastavaa fiilistelyä, ettei tule seuraavan kerran Espoossa käydessä kasettiin.

rakkaudella,
Kauko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti