keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Blablablaaaahh

Moi vaan ja paljon onneeaaa vaan kaikille Teille

jotka pääsitte johonkin koulblaa
joilla on aivan valtavan hyvin sisustettu siisti asuntblaa, johon EI ole tulossa putkiremonttia ja jossa EI ole esimerkiksi kuutta eurolavaa odottamassa metamorfoosiaan sängyksi
joiden säätiedot eivät näytä ukkosta ja sadetta niille kahdelle päivälle, jotka olette "lomalblaa" ja reissussa, joka olisi tarkoitus hoitaa pitkälti pyörän päällä ja teltassa
joiden kuntosali ja uimablaablaa ei ole kiinni
joiden pyörästä ei ikinä puhkea kumi
joiden bussikortti on aina tallessa eikä katoa silloinkaan kun esim. pyörästänne, josta ei ikinä, puhkeaa se kumähBLAA
museo-, taidenäyttely-, galleria-, ja blaablaablaatyöntekijöille, joiden työpaikalla ei ole maailmankaikkeuden paskimmin tuotettua näyttelyä
jotka olette ympäri vuoden bikinikunnossäääähblah
jotka nukutte heräämättä yli neljä tuntia
joilla on aina aikaa juoda aamukahvblaah
jotka ette kuulu kakkostyypin diabeteksen riskiryhmblaablaablaa
jotka jaksatte pestä meikit ja hampaat ihan joka ikinen ilta
jotka jaksatte sheivata säännöllisesti
blaa blaa blaa
BLAA BLAA BLAA


paljon onneeeeaaa vaaaan <3




Kauko 'Blaah' Kojootti






8 kommenttia:

  1. Ei osunublaa yksikään. Pahus.

    VastaaPoista
  2. Ei tarvi pestä meikkejä joka ilta, jos ei meikkaa edes joka päivä. Blaa.

    VastaaPoista
  3. stansta, ihappaska bingo mulla. Ei voittoja.

    Tiina, totta. Onnea siis niille, joilla on myös aikaa meikatblaa.

    Kauko

    VastaaPoista
  4. Rakas Kauko! Älä menetä toivoa! Ei saa olla toivoton! Pitää olla toiveikas! Toivo saatana, toivo!

    VastaaPoista
  5. Mä voitin sunnuntaina kolme kertaa ja siis yhteensä yhdeksän eeroa, jotka on nautittu jo...Tuu ens sunnuntaina niin pääset nauramaan kun mä änkytän siellä gideonit, otot ja muut..? Mut jos tuut, niin voisit sanoa "moi"?

    VastaaPoista
  6. Oli pakko tulla myötäelämään tämän kanssa. Vaikka harvoin vaivaudun, yhtään mihinkään. :D

    VastaaPoista
  7. Shroom, jes söör! "Kyl mä pärjään, mä oon kato yksilö."

    stansta-dear, vanhana lähiökuppilatyöntekijänä mä olen vetänyt niin monta bingoa elämässäni, että en kyl pysty istuu bingolapun ääreen edes kolmen promillen aamupäivätumuissa.

    alarwyn, ihanaa ku tulit! "Kyl me pärjätään, me ollaan kato yksilöitä."
    ps. vinkkaa kun sulla on greyn kahdeksas tuotantokausi ja oot sen ite ahminut, saat lainata telkkarittomalle raukalle.

    Kauko

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ...ymmärrän. Ja olenhan mäkin ollut ihan oikeassa bingossa töissä. Jopa kahdessa erissä. 25 vuotta sitten, huuh. =/

      Poista