perjantai 23. marraskuuta 2012

We have a Winner!

TSÄDÄM!

Viikon "Vitun Urpo"-titteli on nyt jaettu ja voittaja on löytynyt. Pokaali lähtee merirosvolaivalla kohti maailman parasta iskää, joka on nyt tähän mennessä viikkoa saanut kyllä hienosti täytettyä sen oman viistoista minuuttisensa julkisuuden valokeilassa. Iskäparka. Aivan siis tietämättään kertoi tyttärelleen kuinka ladata Pirate Baysta musaa ja sit vedetään uhrin roolia iltapäivälehdissä. Tässäpä lainaus hänen alkuperäisestä Facebook-uliulistaan:

Jokainen joka minut tuntee tietää miten tuen musiikkia, muusikoita, elävää musiikkia ja taiteita, maksan reiluja keikka korvauksia bändeille ja muusikoille, arvostan heidän raskasta ja haastavaa työtään ja näytän sen myös. Olen auttanut muusikoita vaikeina aikoina taantumassa, kun muut eivät ole buukanneet keikkoja, maksanut kottia ja palkkiot AINA ajallaan ja sovitusti.
Olen pitänyt huolta ettei yksikään muusikko, näyttelijä tai keikalla ollut taiteilija ole lähtenyt pois tyhjin vatsoin tai ilman rahaa, olen jopa tarjonnut yösijan kauempaa tulleille artisteille. Sen päälle olen maksanut Gramexit, teostot yms. pennilleen ja aina ajallaan. Jokainen omistamani CD-levy ja video on alkuperäinen, moni on sanonut että olen tyhmä kun ilmaiseksikin saisi, mutta olen aina pitänyt periaatteestani kiinni, eli artistin on saatava palkkansa.
Olen aina pitänyt periaatteestani kiinni, eli artistin on saatava palkkansa. Vitun urpo. Ethän ole. Sillä punaisella sekunnilla, kun sä opastat sun alle kymmenen vuotiaalle lapselles kuinka se voi ladata musiikkia sivustolta, jota pidetään hyvinkin tekijänoikeuksia polkevana ja laittomana niin sä et ole pitänyt periaatteestas kiinni. Sä olet vitun urpo ja maksat nyt sen 600 vähän helvetin nopeasti, että päästään lukemaan jotain muita uutisia, kuten esimerkiksi kuinka Gazassa on vedetty oikein moottoripyöräsaattueessa joidenkin israelilaisten ruumiita pitkin katuja tai ketkä noubadit on seuraavat Viidakon Tähtöset kaudella 2. Ei jumalauta. Mä palaan niin hyväks havaittuun uutislakkoiluun jahka netin selailultani ehdin.

VMP.
(Alkuperäinen itkuvirsi)

Kauko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti