keskiviikko 13. maaliskuuta 2013

What happens in blogi, stays in blogi.

Fok_it also known as maailman eniten perseilevä sarjakuva suorastaan pakotti lisäämään päivän pyllyilyt blogiin, mutta koska blogin kirjoittaminen on hoidettava työajalla, jotta siitä ikään kuin maksettaisiinkin jotain ja työpaikan kone on tekniseltä osaamiseltaan faksiakin surkeampi niin tässäpä vain linkki kyseiseen strippiin (hehehe, strippiin.. hehe).

Samasta aiheestahan puhui taannoin joku pienempikin julkisuuden henkilö, oliks jostain Halivuudista vai Suomesta, ihan sama asia, mut itkeskeli just tota, kun nykyään ei voi enää sikailla rauhassa, kun heti on jumaliste joka eetterissä asiayhdeydestä irroiteltua faktaa. Nyyh. Onneks meillä on vielä Ruotsinlaivat. Ja Las Vegas. Ja Ekin kämppä. Tai no ei siellä Ekin kämpässä nyt oikeastaan mitään tapahdu. Joskus ollaan nukuttu vierekkäin, kun mä oon ollut kännissä ja se darrassa ja sit oon laulanut sille tuutulauluks Rakkaus on lumivalkoinen ja sammunut kesken esityksen, mut nyt mä paljastin tonkin niin ei se "What happens in Eki's, stays in Eki's" nyt ehkä ihan toteutunutkaan niin kuin mä kelailin, ja vastahan mä kerroin mun risteilystäkin eli perseilyks meni tääkin salamyhkäisyys, kun kaikki pitää nykyään tunkea joka tuuttiin.

Ja samasta asiastahan puhuin minäkin, Kauko, kaikkien sosiaalisen median ahdistus-syndroomasta kärsivien KUNINGAS!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti