keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Rakkaudesta

Morjesta pöytään! Höhö, eikös ollutkin näppärä ja omintakeinen aloitus?

Mitäs mitäs? Kämppä alkaa olla ehkä 70-80% kuosissa. Vielä pitäis heittää taidetta seinille ja verhoja ikkunoihin ja kamaa varastoon ja itseasiassa samalla kun kirjoitan tätä lausetta, liutan katsettani pelkästään ympäri olohuonetta ja tajuan, että prosentteja on pakko olla vähemmän. 60% kuosissa, ehkä?

Sen sijaan, että oisin tehnyt yhtään mitään kämpän laiton eteen, oon keskittynyt nauramaan laimeille pariskunnille. (Mehän ei J-manin kanssa olla laimea pariskunta, jonka selvitimme yksinkertaisella testillä. Palaan tähän myöhemmin.)

Esimerkiksi tää kuvasarja saa mut melkein toivomaan, että mua kosittaisiin, että pääsisin suunnittelemaan omaa kihlajaiskuvaani.

Luonnollisesti siitä kohti Suurta Päivää ja sen ikuistamista. En vaan osaa päättää kumpaa tyyliä lähtis hakemaan; 16 vai 21? Mitä mieltä?

Mun kavereista kukaan ei taida olla vielä naimisissa, mutta vuoden päästä kesällä on ja arvatkaa kuka on kaasona? Itsehän en henkilökohtaisesti olis ehkä valinnut mun luonteista kaasoa, mutta toisaalta, eipähän mee skitsoiluksi tai mikskään vaalianpunaiseks unelmaksi. Ja ehkä, EHKÄ, mä ehdin antamaan vinkkejä hääparin valokuvaajalle. Vois harkita vaik ihan kokonaista kuvasarjaa?

Niin. Mä kysyin yhtenä päivänä J-manilta, että mikä meidän biisi on? Onko meillä edes meidän biisiä niin kuin kaikilla laimeilla pariskunnilla on? Ei kuulemma ole, koska ei olla laimea pariskunta. Kysyin, mikä biisi olis, jos olis? (Tässä kohtaa mun päässä veivas peräkkäin kaikkia J-manin hyräilemiä rakkauslauluja kuten Stand by me tai Kyyhkynen ja kyykäärme tai yks toinen Leevien biisi, jota se on mulle laulanut tai peräti Riki Sorsa, jota lauletaan välillä kimpassa (no, mut toihan ei kuulostanut yhtään laimeelta, tsiisus) yms.)
Se vastas kaiken tän jännityksen jälkeen, että se ois varmaan toi Riskei on otettava.
Aha.


rakkaudella,
Kauko


ps. ootteko oikeesti ikinä kuullu yhtään noin huonoa räppiä? niinku ihan vitun hirvee versio jo tosta valmiiks tönköst biisist. OLARIIIIIIIIIIIIIIIII! TROLOLOOO!

No, onneks pojasta polvi paranee ja syntyy brändejä, joihin voi luottaa.

PIIS ÄND LAAV!

2 kommenttia:

  1. Mun täytyy, Kauko, kyllä ihmetellä, että mistä sä kaivoit noin älyvapaat kuvasarjat :D ?

    VastaaPoista
  2. Kuva nro 8 on jotain elämää suurempaa... aitoa rakkautta ja todellista intohimoa.

    VastaaPoista