sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Tarjolla tänään: brunssia, työpaikkaa, valokuvablogia

Tekis mieli räjähtää, koska mummo 90vee ja brunssi sen kunniaksi. Lääh.

Arvatkaapa mitä mä myöskin tein? Vähän saa mainostaa. Perustin tribuutin tribuuttina valokuvablogin Kurvista. Kirjoitan sitä tosin peitenimellä, ettei tuu liikaa kuuluisuutta. Hyi. Mutta siis lukekaa! Jakakaa! Nauttikaa! Ei se kuvien laatu eikä oikeastaan edes se määräkään vaan se ajatus! Ajatus on kaunis eikä yhtään tuore!

En myöskään ole jättämässä tätä maailmankuulua verkkojulkaisuamme mistään hinnasta.. tai no emmä tiedä.. Onko joku kiinnostunut tulemaan Kaukoksi Kaukon paikalle esim. parista sadasta eukasta? Huntista? Viiskybää? Anyone? Tosi kiva duuni ja sillee. Ihmisiä ei tapaa eikä tästä mitään makseta, mut muuten aivan jees. Mä en soita teille, soittakaa te mulle! Numeronhan jo tiedättekin, hiton mielipuolet stalkkerit.

Onks teillä kaikki jees? Kevättä rinnassa? Onks mitään hyviä blogisuosituksia ton mun uuden hienon valokuvablogin lisäks tai sit voi vinkata myös hyvistä brunssimestoista nyt, kun oon pariutunut ja meidän yhteiset viikonloput on vaan yhtä lekottelua ja pyhää vihaa ja suurta rakkautta? Onks hei?

t. Kauko

1 kommentti:

  1. Ei pysty täyttään noin isoja saappaita. Muuten kyllä.

    Aika moni asia on jees. Loput kiikun kaakun. Mun naapurista sai ennen sunnuntaisin kuohuviinibrunssia, mutta harmi kyllä sitä ravintolaa ei enää ole. Ja sun kannaltasi väärä kaupunkikin, useimmiten.

    VastaaPoista