lauantai 7. huhtikuuta 2012

Liikaa infoa, kiittelyitä ja kaikkea siltä väliltä!

Jaahas, tää meidän blogirakas on mennyt ihan Metro-lehden textaripalstaks avautumisineen. Ei sillä, ettenkö olis itsekin syyllistynyt siihen. Kaukon viimesintä lukiessa tuli itku silmään ja niin. Semmosta sattuu! Meille kovillekin!

Pölähti sit se 15 000 käyntiä rikki. Aika yllättäen ja pisti muistamaan, kuinka Kauko soitti muutama viikko sit, et "hei! nyt meillon 13000 kävijää rikki, meniskö 15000 rikki huhtikuussa?" Olipas monta rikki-sanaa yhteen asiaan.. Ja mä vaan tuumasin, et jesjes ja juujuu, ihan varmasti ihmisillä ei oo parempaa tekemistä ku käydä lueskelemassa kahden lähiöpellen avautumisia elämän karikoista ja ite mogatuista elämänkuvioista. Mutta kappas vaan, lukijoita piisaa! Oikeesti ihanaa :) Jopa Ekiä naurattaa sen hirmuisan angstikauden keskellä!
 Joskus tulee sitä palautetta. Ja sehän on aina hankala paikka. "Mitä mä nyt oon tehny?!" Yks kerto kerran ihan sinne tiskin taakse, et ihanaa ku joku voi olla noin avoin. Mä menin vaikeeks ja takeltelin "nomutheiniinkaipitääkiolla ja kaikkee hihhih ja hahhah", toinen anto peukkua (Daa'a! Ei SINNE! Sillai tsempaten, pervot. Tsiisus..) yks kysy, et kannattaaks ja miks sun on pakko kertoa kaikki itestäs? No koska jos sä meinaat pitää blogia ja olla omaperänen, niin kannattaa varuiks kertoa kaikki. Tai no, ei ihan kaikki! En mä täällä kerro, kuinka piereskelen syötyäni halpispapuja suoraan purkista, koska ne on budjettiini sopivaa einestä päivä ennen toimeentulotukea. Okei, tossa lauseessa oli aika paljon infoa, mut en mä sitä jaksa poistaakaan.
Joka tapauksessa, jospa yhtäkkiä Kauko ja Eki päättäis vaihtaa taktiikkaa ja bloggaa kivoista aiheista "Moi, mä oon ihan-vähän-vajaa-kolmekymppinen-runotyttö ja nyt tässä teille kiva kuvakollaasi mun ihanasta arjesta ja ihan tosikivat, kaikille ystävälliset kuvatekstit!" ni sitä paskaa ei lukis kukaan. Eiku venaatkas, lukishan! Joku bulimikko. Ne tykkää oksentamisesta.

Oliko tässä riittävästi lopuiksi pääsiäispyhiksi? Vieläkö rakastatte meitä? Ja ihan tiedoks, tässä maailmassa on yks vitun nolo asia: mun ja Kaukon youtube-historia. Näköjään, jos omaa yhteisen gmail.veeveevee.sähköpostisivun, ni se yhdistyy youtubeen ja Sen PITI olla salattu, mut sit soittaa Kauko silleen :"Jäbä on käyny kuuntelee Celine Dionia!! LOL!"

Kiinni jäin.

Ekiläinen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti