sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Ilotyttö Eki!

Jou jou joulunaikaa, armoitetut lukijamme!

Yhdelle erityiselle varsinkin, joka vinkkasi eräänkin haasteen näin joulustressiä parantamaan. Kiitos Kummitus!

Eli hyvää buugia haetaan. Hyvä boogie? Eikö se olekaan urbaani legenda? Täh? No mut koklataan.

"Listaa asioita, jotka tuovat hyvää mieltä. Ihan sekalaisessa järjestyksessä. Haasteeseen kuuluu jakaa vähintään kymmenen hyvän mielen asiaa. Anna eteenpäin ainakin viidelle bloggaajalle."

1. Onnistumisen fiilis. Tiäkste, mä oon aivan paska pöytäfudiksessa, mutta mä rakastan sitä peliä. RRRRRRAKASTAN. Kukaan ei koskaan halua joutua nelinpeliin mun kanssa, paitsi ehkis säälistä, mut en maindaa. Sen kerran ku onnistun maalinteossa ni leijun ainaski viikon sen jälkeen!
Joskus muissakin asioissa kokee onnistumisen fiiliksen -ehkä onnistuu kokkaamaan hyvin tms- ja se on melko pakahduttavaa kuinka tyytyväinen sitä voi itseensä olla.

2. Ex tempore-kännit. Ne vaan toimii. 'Nuff said.

3. Oikea biisi oikeaan aikaan. Just silloin kun sydän on särkynyt ja radiosta kajahtaa se "OMG tää on mun elämästä!!"-hittijoiku kehiin ni vot vot. Tai sit raivosiivotessas musatarjonta on vahvasti FNM-voittoista. Tsaijjai. Silloin ehkä kauneimmillaan hogaa, kuinka biisien takan häärii ihan oikeat ihmiset. Mä rakastan musiikkia

4. Unet. Mä oon unifriikki. Musta on ihana tutkia unikirjoja, vaikka niihin kaikkiin nähtyihin löytyis hyvä syy ihan omasta arjesta. Mulla on niin kammopainajaisia, että mä muistan ne kuvatarkkaan vielä vuodenkin jälkeen, mutta myös niin ihania kuvia, että niiden voimin jaksan taas uuden päivän. Silti ahkerasti jaksan tutkia unikirjani saloja. Sitä pitää joskus soveltaa. Kattokaas, vilpillisesti voi sitten elää odottaen sitä suurta iloa, joka odottaa ihan nurkan takana.

5. Horoskoopit. Mä tykkään niistä, koska en uskalla olla tykkäämättä. Daa'a, nehän kertoo totuuden! Oon täysin horoskooppien kuvaama vesimies. Ainakin omasta mielestäni. Huonon päivän iskiessä voi hyvinkin lukea päivän horoskooppinsa ja löytää sieltä syyt ja seuraukset toilailuilleen..

6. Miehet. Miehet, miehet, miehet. Mun elämäni parhaimpiin hetkiin kuuluu hyväntuoksuiset miehet, jotka ohikulkiessaan jättävät mut leijumaan Armani-höyryihin, ja näinollen vievät fantasiani uusille urille. Mä eilen tapasin niin ihanan miehen, että melkein tuli paha mieli tyypin takia.
Mä rakastan ihan kaikkia miehiä. Mä haluaisin olla kaikille maailman miehille se ainoa nainen. Mä olisin huono lesbo.

7. Jääkiekko. Sitä mä fanitan! Enkä suostu ymmärtämään ihmistä, joka EI diggaa! Tyyppi on yks semmonen. Mun pitää käännyttää se. Näytän ehkäpä tissit. Niissä on voimaa.
Mut siis lätkä, se pelasti mut silloin vanhempien avioeron potentiaalisilta traumoilta, koska fiksumpaa on kävellä Matinkylän hallille kannustamaan pariksi tunniksi K-Espoon miehiä (Ah, kts. kohta 6), kuin jäädä kotiin todistamaan huonoa elämää.

8. Lemmikit. Mä rakastan niitä. Silloin kun iskee ihmisviha päälle, niin lemmikeille voi avautua aiheesta. Ne tajuu aina. Ne ei koskaan kyseenalaista niinkuin ihmiset tekis "No mikä sua nyt vaivaa? Lopeta toi synkistely" Ne vaan kuuntelee pää kallellaan ja odottaa seuraavaa muonitusta. Niissä on semmosta persoonallisuutta, että sitä ymmärtää vain omistaja. Muiden mielestä kyseessä saattaapi olla perus "Life without dogs? I don't think so.."-syndroomaa.
Juippi ja Onni, te ootte mun parhaat kissa- ja koiraystävät. Sydän.

9. Halaukset. Mitä vittua? Olenks mä joku runotyttö, joka tykkää halailusta?! Äh, oon... Ne vaan on niin kivoja. Ja niitä on niin erilaisia! Parhaimpia on ne merkitykselliset, joissa se halaaja laittaa toisen käden alaselän holleille ja toisella kädellä silittää tukkaa.
On kans niitä väkisin väännettyjä halin irvikuvia, mut niiden jälkeen ne lämpimät tuntuu paremmilta.

10. Popcorn. Jos pitäis yks ruoka valita autiolle saarelle, niin olisi se popcorn. Koska ne on aina hyviä. Kattila- tai leffateatteriversiot tietysti rulaa, mutta ihan kaikki käy! Mikroon vaan, jos niikseen tulee!
Se ihminen, joka joskus hogas lämmittää maissia nautiskelumielessä ansaitsis jonkunasteisen Nobelin. Siis jos multa kysytään. Ja miks vitussa ei kysyttäis? Hä?


Wuhuu! Löysin kymmenen hyvää syytä elää! MÄ OON KONE!

  


It's Eki here! AYE!

1 kommentti:

  1. Hyvin sää, Eki, vedät! Riemua ja hyvää mieltä koko rahalla!

    VastaaPoista