keskiviikko 9. toukokuuta 2012

Keskiviikon teinidilemmat!

Juttelin tossa just Kaukon kaa puhelimessa. Nää viimeset päiväthän on ollu ihan skifejä; faija on sairaalassa, Kauko et Eki on flunssassa, musikaaliin pitäis hakea ja tyyppi on poissa.

Kauko ei diggaa mun tyyppi-tapailuista. Sen mukaan meistä ei koskaan tuu mitään, mulla on joku oidipaalinen kompleksi ja joku päivä itsekin havahdun tän jutun huonouteen. Kurja myöntää, mut oikeessahan se on.
Äsken puhelimessa Kake selosti, kuinka se meinaa tulla skifeilee mun hautajaisiin, koska jos kuolen lauantaina ja oon ehkä saanut vongattua perjantaina, ni siinäs sit mun perhe kippaa hiekkaa sen selkään kun se hyppää maahan lasketun arkun päälle kiljuen: "SUN OIS PITÄNY OLLA AARTEEN KAA!! URPO!"

Mutta kun mä tykkään tyypistä. Sillai aidosti. Ja just sillä asenteella, ettei tarvi olla virallisesti seurustelusuhteessa viihtyäkseen. Aarteen kanssa jos yhtäkkiä alettaiskin olemaan, niin varmasti oltais koko loppuelämä. Mut oliskohan siihen valmis..? En varmastikaan.

Muutenki tässä on joutunu kelailemaan diippejä shittejä; sisarusten kanssa en ees muista koska ois joutunu puhumaan noin paljon, veli saanee esikoisensa puolisonsa kanssa any moment now ja sit ite makaa Ibuxin-huuruissa himassa ja miettii, millanen on tarttuva hakemus Helsingin Kaupunginteatterin musikaaliin. Kauheen diippii.

Jotenkin mä toivoisin, että vuosien päästä lukisin just näitä bloggailuja, hymyilisin hellästi ja tokaisisin harmaatukkasena, et "Olenpas mä ollut neuroottinen nuori."




-Deep Shit Eki

2 kommenttia:

  1. Mun hautajaiskohtaus johtuis siitä, ettet ois huomenna mun kaa, koska seliseliseli, mut sit oisit tyhmän amerikan psykon kaa, koska ei mitään seliseliä. Aarre ei liity tähän, vaikka etsinnöissä olenkin vahvasti mukana kiitos tosi skifien unieni ja kuukauden horoskooppini. Ugh. Pitäisköhän blogata matkasta ja kaikest niin ikään? Siirrän huomiselle.

    The one and only Kauko of your soooo sentimental life

    VastaaPoista
  2. Naiset on niin tyhmiä. -Elli. eiku EKI!!!

    VastaaPoista