perjantai 2. joulukuuta 2011

JOULUKALENTERI ALKAA: 1. Luukku

ONPA MENTAALINEN OLO.

 Näin Kaukon eilen. Kylmänviileästi hän sysäsi kalenterinavauksen minulle. Okka. Täällä sitä ollaan pari tuntia myöhässä. Pari tuntia + päivä.
 Joulukalenterimme idea on M.N. Mikä M.N.? te kysytte. No Matti Nykänen tietenkin! Joka päivä lainaamme hänen sitaattejaan, jo toivomme teiltä bfgziljoonilta lukijoilta tragikoomisinta joulumuistoa. Voittaja saa kultamokkaa!! PAKETOITUNA!

 Mutta hei, onpa mentaalinen olo (Matti Nykänen)
  Lähestulkoon skifii-fiilis.

 Eilen vietetty tyttötapaaminen meinasi päättyä ikävästi, koska unessani kello ilmoitti ajan olevan 15.35. Tyypillä pitäis olla viideltä! Oikeasti kello oli 1.13. What do you know...
 Periaatteessahan nää seuraavan kahdenkymmenenneljän päivän bloggailut ei poikkea aiemmista; nyt vaan haetaan aihe Masalta. Eiks niin, Kauko? Auta mua!

 Mentaalinen olo. Vahvasti. Olin eilen niin raivona ja turhautunut työjuttuihin, että meinasin seota. Sitten näin typykät bingon huumassa ja olin taas oma itseni. Ja sitä ennen puhuin tyypin kanssa. Kaikki hyvin, Eki on taas meiningeissä. Kyllähän se oli tiedossa, että jos kolme päivää menee hyvällä buugilla, niin paha fiilis venailee jossain nurkan takana.

 Ollaan mentaalisia hetki. Mitä sä näet? Mä näen itseni jossain ihan muualla, kaukana kaikesta paskasta. Jossain niin kaukana, ettei puhelimetkaan toimi.
 Mut täällä ollaan!

 Mulla ei nyt yksinkertasesti oo mitään sanottavaa, try again later.

 Mutta ihmeessä, rakkaat lukijat, kertokaa grreiseimmät joulumuistonne! Vain sen tekemällä voitte voittaa paketillisen kahvia! Juhla Mokkaa! Ajatelkaas sitä!

 -Eki, jonka aivoissa mennään näin: ----------------

1 kommentti:

  1. Otin julmasti oikeuden lihavoida ton lainauksen ja muokata sun otsikkoa. what do you know.. heti ku silmä välttää..

    kauko

    VastaaPoista