maanantai 21. marraskuuta 2011

Erilainen Monday.

Onpahan yks omituinen päivä, ystävät.

 Maanantainhan pitäis olla kahvin kittaamista, töiden kiroilemista ja muutenkin "Oops, liukastuin banaaninkuoreen!"-menoa! Sen sijaan se on jotain ihan muuta.

 Eki joutu skippaa tällit tyypin kaa. Syynä.. Haluatteko kuulla syyn? Oikeesti? Kunhan kerron, ette ois halunnu tietää.
 No, silloin kun on kipuja, ja lääkärin silmään terveyshistoria on melko yksiselitteistä, niin ei kipuihin määrätä muuta kuin burana 800mg:a. Sillä selviää! Noh, ystävällinen farmaseutti neuvoi myös ostamaan jotain vatsansuojelijaa, ostin pantoprazole tevaa viikoksi. Ni kato sit ei tuu vatsaoireita. Eikö?

 Jeah. Mulla on vatsa sekaisin. Ollut koko päivän. Tiedoksi teillekin, joiden asioita olen kommentoinut facebookissa, oon aina välillä juossut vessaan! JA MÄ TIEDÄN, nää on just niitä faktoja menkkojen ohella, joita ihmiset haluavat lukea.

 Mutta juup niin, käsi on kipeä, oon tehny sillä asioita, joita ei ehkä ois vielä pitänyt tehdä. Keskiviikon lääkärintapaamisellahan se selviää. Mm. kokkasin! En saanut tyypin burgereita, ni kostoks kokkasin tacoja! Palanutta kanaa, raakaa parika-sipuliseosta ja liian kuumia taco-kuoria. Tää oli taas vahvaa näyttöö.

 Nyt voisin sukeltaa sinne itsesäälin mereen. Ja ehkä kaikkien iloks myös jäädä sinne.

 Mutsi soitti semmosen "Oikeesti, nyt sä oot hukassa"-puhelun ja mä vaan nyökkäilin. Oikeessahan se oli. Pitää hakea apua. Everybody!

 Linjasin vähän faktoja:

 -apu pitää ottaa vastaan
 -tyyppiä tulee ikävä
 -Kauko on jengipetturi
 -mulla ei oo hajuakaan, mitä tästä elämästä tulee
 -hyviä ihmisiä on ympärillä

 Hei, kuunnellaan vähän muzaa, ni tulee parempi pössis


 Eki the avunsaaja

 ps. Kauko seukkaa!!! WTF!??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti