keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Khylttyyrikheskhiviikko is hiör!

Onnistunut vapaapäivä: nukun pitkään, vedän tuplalaulutunnin ja sit vaik siivoon.

 Tai sit: nukun vitusti liian pitkään, skippaan laulutunnit ja tuun töihin. En missään nimessä siivoa tai tee muutakaan järkevää. Joo, suits me better. Kostoksi laulutuntien skippaamisesta treenasin kotona. Siihen tyyliin, että kohta kolahtaa häätölappu postiluukusta. Tai jos ei häätölappua, niin ainakin "laula vielä niin kuolet"-tyyppinen uhkausviesti. No mut hei, hetken ajan olin Celine Dion Titanic-fiilareissa! BONMOTHERFUCKINGJOUR TO ALL!

tÄNÄÄN ON SEMMONEN PÄIVÄ, ET NÄKÖJÄÄN CAPS LOCK ON PÄÄLLÄ (ei enää), millään ei oikeastaan oo väliä ja illalla ollaan sivistyneitä. Mä ja Kauko meinaan korkataan Musiikkitalo! Mä niinku NIIN aion pyytää silt Mozartilta nimmarin!!

 Tällä hetkellä oon vielä töissä tosi asiantuntevana ja pätevänä. Tai saisin päteä, jos täällä olis ihmisiä. On se kumma, miten ihmisillä ei ole puukkotarpeita näin marraskuisena keskiviikkoiltana. Mikä teitä vaivaa?!

 Oon ehkä tajuamattani suututtanu yhen tyypin. Oman luonteeni tiedostaen se on varsin todennäköistä. Mä en soita takas, vastaa viesteihin, pidä sanojani tai oo muutenkaan lojaali. Täys mulkku. Mut hei, tiedostan, että näin on. Sehän oikeuttaa.

 Onneks Kauko tuli seivaa duuni-illalta, se on hyvä tyyppi. Ja näyttääkin ihan aikuiselta kauluspaidassaan! Itse näytän ihaan skifiiltä rumissa vaatteissani, huonoissa meikeissäni ja tarvitsen-pipoa-tukassani.

 Kaukon kaa hommaillaan töissä, ollaan irti ja koht mennään Musatalolle.

 Nyt on pakko lopettaa, jatkan ehkä Mozzu-menoissa illalla. Ehkä! Sitähän te homot toivotte! ÄLKÄÄKÄ TANSSIKO SIELLÄ LINNAN JUHLISSA!! VARSINKAAN NIIDEN LAMPAIDEN KANSSA!!

 Terv. nimim. "Olen Eki ja vastustan homolammastansseja"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti